Al CEIP Duran Estrany apostem per les noves tecnologies. Per aquest al nostre centre utilitzam l’aplicació mòbil Dinantia per a la comunicació entre el centre i les famílies. Es tracta d’una eina senzilla i ràpida.
Amb Dinantia rebreu en el vostre mòbil les notificacions oficials de l’escola de manera directa i immediata , recordatoris importants, el menú escolar, etc.
Donar-vos d’alta és molt senzill, ho podeu fer amb el correu electrònic que heu facilitat al centre o amb el número de mòbil. Si us registrau amb el correu electrònic rebreu els avisos al dispositiu mòbil i al compte de correu. En canvi, si us registrau amb el número de mòbil únicament rebreu els avisos i les notificacions al dispositiu mòbil.
És molt important que recordeu el número secret PIN que posareu al donar-vos d’alta, ja que aquest PIN té validesa legal i el vos podrem demanar en algun moment per autoritzar alguna sortida o activitat.
Donar-se d’alta és molt senzill, només heu de seguir les instruccions que figuren al següent enllaç:
Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a la direcció del centre.
Gràcies per la vostra col·laboració!